Min löparkompis

I dag blev vi rejält blöta när vi tog en runda i spåret, himlen öppnade sig... Hugo tyckte det var riktigt kul och vi bestämde oss för att pappa skulle få ta en tuff bild på oss. Jag kan konstatera att min son är mer hårdrock än jag är, har ingen koll på fingrarna och jag ser dessutom alldeles för snäll ut..! Ha ha, men det bjuder jag på, hur fjolligt det än ser ut. :)))

Det är kul att ha sällskap i spåret och just detta sällskap passar mig utmärkt. Jag hatar att springa, det bara är så. Men alla säger ju att det vänder när man kommer över den där puckeln när man orkar springa vidare så jag kämpar på lite till. Den här löparkompisen vill i alla fall stanna och rädda alla grodor från att bli trampade och han vill nästan aldrig springa i uppförsbackarna och det passar mig utmärkt! ;)

Den här lilla guldklimpen hade väldigt ont i knä nummer två i kväll. Hon har haft lite problem med vänster ett par dagar men nu hade också höger pajjat. Hela knäet var en stor blåsa som det gjorde riktigt ont att sticka den. Efteråt ville hon knappt gå och jag fick inte komma i närheten av det så jag frågade om hon ville ha alvedon. Jag frågar henne ibland om hon vill ha medicin så det ska sluta göra ont men hon brukar ALLTID säga nej, härdar ut och sen glömmer hon bort det när hon kommer igång och leker. För en gångs skull sa hon ja så det borde betyda att hon hade jätteont. :(

Kommentarer

Maria sa…
Skickar en stor KRAM till tappra Natalie <3

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)