Jösses vad fjärilar det går åt!

Idag har jag packat c:a 300 fjärilar och snart är de slut igen. Jag tyckte jag beställde ovanligt tidigt denna gången, hade närmare 500 kvar, men nu är jag nog nere under 150! Fasen vad ni säljer bra och handlar bra! De genererar c:a 25kr styck till föreningen med den senaste kursen (vi köper dem från Storbritannien) så varje såld fjäril gör verkligen skillnad ska du veta.

Följer ni Hanna och Magnus kamp för att lille Hugo ska få benmärgstransplantation? Jag är så grymt besviken att Drottning Silvias Barn och Ungdomssjukhus sa nej, det var så man knappt trodde att det var sant! Nu siktar de mot Stockholm i stället för Göteborg och vi får verkligen hoppas att det blir av där.

Kommentarer

Bettan sa…
Jag blev helförbannad på ren göteborgska.. Vad är det för konstiga aargument? Det borde väl den behandlande läkaren kunna bedöma om det är platsbrist, och vem som isf ska få platsen??? Verksamhetscheferna ska väl inte ta individuella medicinska beslut? Det luktar skumt, tycker jag
men nu verkar det som Karolinska tar emot honom iaf, tackolov..
Men det är ju pinsamt!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)