Eftermiddagsbad

Idag är jag alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg och berätta om vilken fantastisk eftermiddag jag haft med mina goa barn och en nyfunnen vän med några supergoa barn. Vi var på Vattenpalatset i Lerum och det var premiär för Natalie att bada på badhus. Ja jösses! Har massor att berätta och det kommer snarast tillsammans med lite foton eftersom Cissa hade med sig kameran i bassängen... Så kul!

Mitt i dagishämtningen ringde en läkare som har en liten EB-patient för att få lite information om diverse saker. Det blev ett lätt kaosartat samtal med en härjande Natalie i bakgrunden. Jag avslutade med att be honom maila mig så jag kunde skicka honom lite info den vägen i stället.

Innan jag fick ett barn med EB och blev engagerad i föreningen så visste jag inte hur otroligt roligt och tillfredsställande det är att få hjälpa till med de kunskaper, kontakter och den info jag innehar! Inget ont som inte för något gott med sig brukar man väl säga? :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)