Klädshopping

Idag behövde jag in på Allum en sväng för att köpa några småsaker. Snabbt som ögat pep jag och barnen in på KappAhl också eftersom Hugo tycks ha växt ur i princip alla byxor han äger. Jag hittade en smal modell som kunde funka, rev snabbt åt mig ett par strechjeans och en söt tröja åt Natalie också. Rackarns vad söt hon blev, och stolt! Kolla in bilden! De är lite stela i midjan så det kändes ovant för henne men jag tror att det ska funka eftersom hon har flera lager skyddande kläder under just där. Till mig blev det fascinerande nog en schal och ett par solglasögon eftersom de gamla solisarna pajjat.

Kommentarer

Maria sa…
Jättefint!!
Bettan sa…
Hahaha, buset lyser ur ögonen!
:D
Anonym sa…
Vilken jättefin Bild på Natta!! Kram på er från syster/moster

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)