Klippte av håret - crazy!

Jag har inte klippt mig sen i oktober så mitt hår var extremt slitet, risigt och jättelångt så klart. Jag som haft långt hår alltid ända sen jag var barn har kännt att jag vill klippa av en bra bit så det har jag gått och klurat på nu. Ska man våga är den stora frågan?! Det känns lite som att hoppa utför ett stup..... Min frisör frågade om jag trodde att jag skulle gråta när jag ser resultatet - men hallå?! Du känner väl mig?! Det är klart att jag inte gråter!

Jag fick börja med att klippa av en hel del innan folieslingorna sattes i (åh va snygg man är med folie i håret....)!

Resultatet blev detta! En extremt vuxen frisyr om du frågar mig men framför allt en radikal skillnad mot det jag hade. Det känns helkonstigt ska jag erkänna men jag hade bestämt mig och jag är nöjd med att jag vågade. Nu återstår att se om jag kommer gilla det eller ångra ihjäl mig... ha ha!

Förresten, finns det något elakare än att sitta hos frisören och se sig i spegeln? Ljuset är alltid hemskt starkt och spegeln jättestor så man ser varenda skavank på sig själv. Blek och glåmig... Fast jag är ju blek och glåmig så det är ju inte så konstigt förståss. Nu måste jag sova lite mera och få lite sol på mig så jag ser lite mer levande ut igen. :)

Kommentarer

Anonym sa…
Jättesnyggt! :-) Kram Märith
Anonym sa…
Modigt och snyggt :)!!! Vi har inte glömt av er...vi bjuder hem er på lite grill under sommaren! Ha det så bra & hälsa familjen! Kram Nermin
Bettan sa…
Jättesnyggt! Och nej, det är hemskt att sitta framför deras spegel - alla rynkor, dubbelhakor och bulldogskinder syns extremt väl!! :/
Frissade mig också igår och genomled det, men det är väldigt värt den jobbiga stunden, för fint blev det :)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)