Förkylda gänget är hemma

I morse mådde varken jag eller barnen bra. Hugo hade krupphosta, Natalie är fortsatt rejält förkyld och i min hals kändes det som om jag svalt en golfboll med hullingar på. När de ätit frukost och bytt kläder la jag mig i sängen med kläder och täcke på. Frös ändå och somnade. De små änglarna satt i varsin soffa och kollade på tv.

Nu på eftermiddagen har vi kommit igång lite bättre efter diverse åtgärder som nässpray, kruppmedicin och Alvedon. Vädret är minst sagt inbjudande så det fick bli picknick på gräsmattan!

Själv sitter jag här och tittar ointresserat på bullpåsen. Är det verkligen så här enkelt? Är inte hungrig vid någon tidpunkt på dygnet utan äter för att jag bör. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)