Eric Saade är idolen

Igår kväll klockan 20:00 var det Eric Saade live på TV och som tur var så lyckades jag spela in på vår inspelningsbara box. Natalie sover alltid vid den tiden och Hugo var också tvungen att lägga sig eftersom han skulle upp och spela innebandymatch nu på morgonen.

Nu sitter hon där i det begynnande morgonljuset och tittar och sjunger med i sin lilla mikrofon! Tyvärr är bildkvalitén inte på topp, att ta kort med en iphone i svagt ljus är som att fota med jag vet inte vad. Det blir grynigt och suddigt. Ibland får man dock fånga ögonblicket... Om jag hade gått och hämtat den stora kameran hade ögonblicket varit förbi, nu lyckades jag knäppa några bilder utan att hon märkte det. =)

Jag måste verkligen ta tag i det där med att framkalla och förstora bilder. Jag har några riktigt fina bilder från när Eric uppträdde på Liseberg förra sommaren. Båda barnen vill ha bilder på sina väggar och jag kommer mig aldrig för med att fixa det. Fy på mig. Nu måste jag ta tag i det!!

Kommentarer

Bettan sa…
Ibland gör det inget att bilderna kanske inte är hundraprocentiga - de är helt underbara!
Det lyser om henne, och man ser ju verkligen hur inne i sången hon är :)
Glad att du använde telefonen, jättefina bilder :)
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)