2012 års skolfoton - och en tillbakablick :)

Jag beställde bilderna på Natalie härom kvällen och idag hade de kommit, snabba bud - det gillar vi! Hugo har kommit på att han tycker att leendet blir finare om man inte visar tänderna så det var väntat att hans foto skulle se ut som det gör. Humor är att Natalie märker allt han gör och hör allt han säger så jag blev inte förvånad över att också hon valde ett sparsamt leende. Godingarna! =)


När de nya bilderna kommer hem så hamnar de i tavelformat på väggen och förra årets flyttar in i ett fotoalbum vi har. Varje år blir det med andra ord en nostalgitripp att titta tillbaka på alla foton i albumet när man klistrar in ytterligare två bilder.








Barnen tycker också att det är kul att få titta på bilderna och höra hur jag berättar hur gamla de var på varje bild, när Natalie föddes osv. Jag måste verkligen börja göra fler album, det är ju så kul att ha!

Kommentarer

Fummlan sa…
Sötnosar! Jag har inte ett enda album men en dator full med bilder... När ska man få tid att fixa med sånt? Vi behöver fler timmar på dygnet eller färre arbetsdagar per vecka ;-) eller för mig skulle det räcka med en bäbis som sov en stund på dagen någon annan stans än i min famn. Superfina kort. Kram
Susanne sa…
Det är ju jättefina bilder!!!! Leenden utan att man visar tänderna är också fina :)
Unknown sa…
Era barn är så otroligt vackra! Underbara bilder!

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)