En trött förälder

Det är återigen så där mycket att komma ihåg och att hinna med. Dagarna rusar förbi och jag stupar trött i säng varje kväll. Därav att det är lite glest med inlägg här på bloggen.

Den här fina stjärngossen lussade med klasskompisarna i morse! Det var himla mysigt att åtminstone få se ett luciatåg, för tyvärr missade jag Natalies igår kväll. Mammahjärtat gråter... Vi hade missuppfattat tiden, vi trodde det var 17:30 så Darko kom dit vid 17:10 och jag 17:15 i tron att vi var ute i god tid men då var det redan över. Kan helt ärligt säga att jag blev skitbesviken. Som tur var så blev inte Natalie ledsen, hon lussade stolt i sina vanliga kläder och fick ta på sig luciastassen efter att de tågat klart för alla föräldrar. Men jag är ledsen och besviken som sagt. :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)