Tidig tomte

Hugo har pratat om önskelista i flera dagar utan att komma till skott. Jag tror inte han hade förstått att han kan göra den själv! Han ville liksom ha med mig; "mamma, vi MÅSTE ju skriva en önskelista nu" har han sagt flera gånger. I går satte han sig till slut och började på sin finklippta lista men kom inte så långt... :)

I morse låg varsit paket och ett litet brev till barnen, det var tomten som var tidigt ute... En klapp som kan vara bra när man ska ut och resa. :)

Natalies

Hugos

Jag har packat så ögonen går i kors, ryggen värker och jag som älskar att slå in paket har totaltröttnat. Det är plötsligt skittråkigt men nu är det äntligen klart! Darko har packat in det mesta i bilen, i morgon efter frukost kör han och farfar söder ut. Skicka positiva tankar till dem, de ska köra bil i drygt ett dygn... C:a 200 mil med släpkärra bakom. Hoppas hoppas att allt går bra för dem. :)

Ja just det. Materialet kom verkligen i sista stund. I dag var Darko på sjukhuset och hämtade ut omläggningsmaterial som jag beställde för några veckor sedan. TUR att det hann komma, annars hade vissa saker tagit slut under semestern... Piu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)