Långpromenad

I dag gav vi oss ut på en riktig långpromenad, vi gick till svärfars föräldrahem. Jag har aldrig varit där förut så det var roligt att få se hur det ser ut. Vi gick runt tomten och tittade på och fotograferade tomtgränsen som mättes ut av lantmäteriet tidigare i år. Det är en stor tomt med några gamla byggnader på där huset är delvis rivet, riktigt mysigt och lugnt läge! Det var ungefär vad vi hann med idag. När vi kom hem åt vi mat och sedan började det regna så vi har varit inne och lekt de sista timmarna av dagen.

Det har varit ganska varmt sedan vi kom hit. En vecka innan jul hade de rejält med snö men vi har inte sett den. På julafton hade vi +10! Nästa vecka sticker vi till Rogla för skidåkning och där har de snö även om det faktiskt är någon plusgrad där med. I morgon åker Darko till Elan-fabriken för att handla skidor till mig och honom, ska bli gött med egna! Jag har inte haft sedan jag var dryga 20, jag har hyrt. Darko har ett par riktigt gamla så vi ser nog fram emot nya lika mycket båda två! Snart svischar vi ner för backarna... =)







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)