Sova mycket

Darko är bortrest några dagar så jag har lite mycket att hinna med här på kvällarna när jag och barnen kommer hem, därför har jag inte orkat blogga så mycket. Idag var jag på jullunch med jobbet på Novotel, bästa julbordet i stan enligt många! Underbart gott och härlig utsikt, jag satt precis vid fönstret.

Jag har känt mig lite frusen under dagen och haft en huvudvärk som kommer och går. Nu i kväll drog nysningarna igång och jag känner mig hängig. Trist läge när jag är själv med barnen. Klockan är halv åtta och jag ligger redan i sängen. Jag ska slösurfa lite och sen somna tidigt. 
Natalie var på sitt gnälligaste "dra-i-mamma-humör" och jag var trött och grinig så jag ställde in badet. Det hade inte blivit en kul tillställning. Nu sover de små änglarna gott och jag bjuder på några sköna sovstilar nedan, bilderna togs härom kvällen. 
Kolla in benet, ha ha!


Hugo "sover över hos sig själv" på madrass på golvet. Det beror på att magsjukor härjar och vi vill absolut inte att han ska ligga uppe under taket i sin våningssäng och börja spy ner för väggar, bokhylla och skrivbord.

Här är några av blåsorna jag stuckit i munnen den senaste veckan. En hänger på undersidan på tungan och stör, en annan sitter precis innanför mungipan på samma sida, de flyter nästan ihop på bilden.
Tack för att du återkommer dag efter dag och läser, det är jättekul att veta att det sitter ett gäng människor och läser allt jag skriver här!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för att du skriver!

Åsa
Bettan sa…
Isch, det ser ont ut på tungan..
Och skickar dig ännu mer kryapådig-tankar, hoppas du mår bättre i morgon..
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)