Kommit hem efter några dagar på vift!

Det är många som växlar ner i bloggandet så här mitt i sommarn och semestrar, även jag. Det går inte ihop att resa runt och hitta på en massa saker och sen blogga varje dag också. Hoppas ni blir kvar ändå... :)

I onsdags efter frukost och packning av bil så stack vi iväg söderut för att först spendera två nätter på hotell i Köpenhamn. Det blev två sköna dagar med långsamt tempo, smarriga restaurangbesök och självklart ett antal karuseller på Tivoli! Jag har inte laddat över några bilder ännu så jag får återkomma med det. Köpenhamn visade sig från sin bästa sida vädermässigt, vi hade tur, sol men inte stekhett!

Efter det körde vi mot Kävlinge norr om Lund för att hälsa på familjen H som var hos oss för några veckor sedan. Det blev ett toppendygn med god mat, mycket lek för barnen och en hel del snack på oss vuxna - jättemysigt! Natalie och Theo har fått sticka några blåsor och lägga om sår samtidigt som den andre tittade på. Det känns som att de "uppskattar" att se att någon annan går igenom samma saker som de själva. Både ville verkligen visa och titta. Ingen av dem är särskilt lugn av sig så det blir ju en del skador... Men kul har de haft, även Hugo så klart!

Imorgon ska jag på Diggiloo i Alingsås, jag vann biljetter via GöteborgsPostens sida på facebook för några veckor sedan. Jag kommer ta med mig en mycket stilig ung man som uppskattar musik precis som jag... Någon het gissning? ;)

Kommentarer

Anonym sa…
Haha, ha så kul Hugo och du!
Kram
Gunilla
Anonym sa…
Perfekt kompis på föreställningen!!
Eva

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)