Du borde få medalj!

För ett tag sen när Natta badat och var klar med omläggningarna så sa jag "du är så himla duktig att du borde få medalj". Det var något jag slängde ur mig för jag tyckte att hon var så himla duktig och tålmodig under en ovanligt lång omläggning. Vad jag inte tänkte på är att hon sett Hugo komma hem med medaljer efter fotbollscupar och varit så stolt. Hon nappade så klart genast på detta och blev jätteglad: "jaaaaa, jag medalj!".

Jag hade ingen medalj i bakfickan så hon kunde inte få någon just då. Hon har frågat efter sin medalj flera gånger efter det och jag har haft lite dåligt samvete över detta.

Idag hittade jag en av mina medaljer från Vårruset och tog tillfället i akt. Jag berättade varför hon fick den och sa att hon varit jätteduktig och så fick hon puss och kram. OJ vad stolt hon är nu!!

Kommentarer

Karro sa…
Ja, lilla N hon förtjänar verkligen en stor medalj! Fina goa lilla duktiga tjej!
Anonym sa…
Härlig idé med medalj, hon ser något stolt ut! Puss till er / Eva

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)