Jag hade fel

För en vecka sedan skrev jag att Natalie inte verkade så intresserad av Barbiefilmen. Oj vad fel jag hade! När det var dags att lämna tillbaka den idag så blev det problem. Jag lovade att vi skulle hyra om den eller köpa den och efter lite letande så fick vi tag i ett ex vi fick köpa - lyckan är total!

Jag har alltid varit en actiontjej även om jag gillat annat också. Men idag när jag vet att bara jag ska titta så slutade det med tre drama! :) Har du sett dem? Jag har läst "En blomma i Afrikas öken" och den var bra. Har även uppföljaren någon stans... Är så dålig på att ta mig tid att läsa böcker nu för tiden. Men det kommer väl tillbaka när tiden och framför allt piggheten finns där igen. Halvslumra framför en film är ju okej men det är helt omöjligt att läsa bok när man får grus i ögonen efter en halv sida...

Kommentarer

Ida sa…
En blomma i afrikas öken finns även på film, det är nog den bästa film jag sett! Ett tips :)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)