Bazar på skolan

I dag är det bazar på skolan. Barnen har skapat och bakat det de säljer i kväll och förtjänsten går till en rolig aktivitet med fritids. Förra året var de på Lek och buslandet hela gänget.

Jag ringde till Hugo på skolan och instruerade honom att gå över och sälja innan jag kommit eftersom jag inte kan vara där i den miljön med Natalie. Det är jättemycket folk och trångt som bara den - stor olycksrisk. När jag och Natta kom dit satt han ändå kvar på fritids. Det visade sig att de inte fick gå till försäljningen utan föräldrar. Jag borde pratat med en lärare i stället men jag tänkte inte på det. :(
Lyckligtvis ringde Darko, han hade kommit loss tidigare än väntat, så han kom och hämtade henne. Nu står han där och säljer och har även hunnit fika lite. :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)