Luciatåget 2013

Torsdag kväll var det Luciafirande på förskolan. Vi bjöds på ett fantastiskt fint uppträdande av mycket förväntansfulla barn. De har övat jättemycket och när föräldrarna kom var barnen i ett annat rum så de hörde ljuden där ute men såg oss inte förrän de tågade in. Natalies resurs berättade att Natalies hand skakade när de gick in, hon var så spänd! Jag är glad att hon vågade sjunga, det var ett stort steg för henne. Hon brukar stå tyst och se sammanbiten ut men denna gång vågade hon - gissa om hon var stolt efteråt!

Tip-tap

Här fick hon syn på att jag tog kort, blyg men stolt! I handen höll de små maraccas eller något likande som de skakade på när de sjöng "Hejsan, hoppsan, falle-ralle-ra, på julen ska varenda unge vara glad".
Jag är inte bäst på att redigera bilder i iphoto på vår Mac, när jag klippte i bilden så blev kvalitén sämre så jag suddade lite på barnet som syntes, vill inte publicera bild på barnen utan att få godkännande. Hoppas personalen inte har något emot att de syns! =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)