Skit också...

Fem i sju sitter jag i kimono och sväljer sista klunken på kaffet samtidigt som Natalie precis blir färdig med morgonvällingen. Tjugo över dundrar vi ut till bilen och är på väg. Ingen som kan säga att vi är långsamma när vi är sena i alla fall! Men mitt i morgonstressen lyfter jag blicken innan jag sätter mig i bilen och ser detta. Var bara tvungen att ta en bild. Så rofyllt mitt i all stress.

Dagens fråga: hur vig kan man vara?! Nu förstår vi att det inte var så svårt för henne att klättra upp för eldstenen utanför som sitter som kant runt gräsmattan. Den är i samma höjd som diskbänken och där tar hon sig tydligen upp om hon vill...
Rofyllt framför TV'n en stund. Det var dock inte så skoj att bädda ner henne i kväll. Hon hade precis varit på toa och började gråta när den processen var över. Det gjorde jätteont idag och det visade sig att hon fått ett sår i rumpan. Fy vad tråkigt, det är detta vi varit rädda för, att det ska börja strula igen. Det är jättesvårt att få det att läka i det området. När hon var bebis och ända upp till omkring två års ålder så grät hon alltid hejdlöst varje gång för det gjorde så ont.
:(

Kommentarer

Oj vad hon är vig! :O Ska det bli en dansös av bruden tro? :)

På tal om något annat. Ni har inte testat kolloidalt silver till Nathalie?
Jag kan inte jätte mycket om det men jag har hört att det är riktigt bra till mycket som man kan "få" på kroppen.
Jag har funderat på att ta upp det med mina läkare om mig. Nu har jag inte EB men men.
Det finns även en grupp på facebook där man pratar och ställer frågor om silvret. Man kan även läsa där om hur det hjälpt många.
Här är länken: https://www.facebook.com/groups/216714951677538/ (om du har facebook)
stora kramar!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)