Uppdaterade inlägg

Jag har nu gått tillbaka och uppdaterat alla inlägg från veckan på Öland med text. Lite för min egen skull så jag kommer ihåg allt, men kanske vill du gå tillbaka och läsa också? Gör gärna det, då får man en tydligare bild av vad vi gjorde och hur vi hade det.

Jag tittar ut genom fönstret och ser hur det fullkomligt öser ner. Denna helg är det Partille IF's fotbollsskola nere vid Lexby och jag tycker så himla synd om dem när vädret är så dåligt. Vi får hoppas att det inte regnar hela dagen i alla fall, det verkar komma i omgångar. Så synd för det gör så stor skillnad för alla inblandade om det är uppehåll.

Nu ska jag äta en sen frukost och sedan ska Natalie få bada. Om jag hinner ska jag sätta mig och skriva på en jobbgrej innan vi sticker till svärföräldrarna för lite söndagsmiddag. Annars får jag skriva i kväll.

Hoppas du har en skön söndag och tack för att du kommer tillbaka och läser om och om igen, det känns värdefullt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)