Hugo förklarar...

Ibland på helgen äter vi med TV'n påslagen, rena lyxen tycker barnen så klart! De sitter där och äter, tittar på en naturfilm som heter "Oceans" och pratar om allt möjligt.
Jag höll på med tvätten inne i sovrummet men hörde hur de pratade i vardagsrummet. Jag blev tvungen att gå ut och fråga om jag hört rätt för jag höll på att skratta ihjäl mig när jag hör Hugo säga: "Vet du Natalie, när vi blir ungefär 20 år så kommer mamma och pappa överge oss. Men det behöver vi inte prata om nu."

Jag fick förklara att det är tvärt om, när de kommer upp i den åldern ungefär så kommer DE SJÄLVA vilja flytta till ett eget ställe och ta hand om sig själva. Det är inte mamman och pappan som överger sina barn! Ha ha ha!

Kommentarer

Susanne sa…
Hahaha, den var rolig! Barn är för härliga! :)
Unknown sa…
Men jösses! Han behöver nog ta ett snack med Theos och Mollys storasystrar! ;-)

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)