Pigg igen

Lite mörk bild men jag tror det syns tillräckligt ändå! Det är konståkning på TV och Natalie snurrar varv på varv och niger och viftar med armarna osv, allt för att efterlikna dem. Hon har ätit från lunch och framåt, började tjata om mat redan vid 10 men hon fick inget förrän framåt halv ett. En liten vit macka med smör. Samma sak ett par timmar senare och vid fem fick hon lite makaroner med smör på. Allt har fungerat och vid sex fick hon en halv flaska välling. 

Nu är det sovdax så mamma kan sätta sig ostört i soffan och somna framför något på TV... Jag vet inte om det är smärtan i nacken som knäckt mig, jag hoppas att det är det och inte något annat. Sitter och surar lite över alla inställda aktiviteter denna helg. För en gångs skull hade vi många kul grejer inplanerade men allt är avbokat. Det skulle varit bio mitt på dagen, Disneys nya Flygplan. Sen skulle vi bli bjudna på middag i kväll hos några. I morgon skulle Hugo på kalas och efter det skulle vi bli bjudna på middag hela familjen. Buhu. :( Ja ja, vi kan förhoppningsvis planera in dessa middagar en gång till lite längre fram.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)