Presentdax!

För ett tag sedan blev Natalies belöninsschema fullt och hon skulle få sin utlovade present. Det har dock varit lite mycket att göra som vanligt så shopping har inte stått så högt upp på listan så vi köpte den inte på en gång.
Jag kan verkligen rekommendera det här med belöningsschema, det fungerade alldeles klockrent på Natalie i alla fall, efter att allt annat hade falierat.

Idag hittade jag den på ICA när jag sprang in en snabbis för att köpa några småsaker
-lyckan är total!!

Prinsessan och popstjärnan, en söt liten historia. Hon sjunger ofta på en av låtarna ifrån filmen "Här är jag, gör precis som jag vill, står på egna ben, jag tror på mig själv nu". En passande text till vår tuffing!

Hon parkerade i sin säng med den nya stora kudden bakom ryggen, jag har inte hört ett ord sedan filmen startade. Hon är helt uppslukad! 

Kommentarer

Carola Paro sa…
Vad kul att det funkade så bra!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)