Bolibompa-choklad

Lilla sötfia mår bättre idag som tur är. Det var nog inte nån kräksjuka hon fick, det kan ha varit kroppens reaktion på att febern kom så fort kanske? Idag har hon sett lite blek och trött ut men ingen feber.
Så här glad blir man när man får bolibompa-choklad att dricka! Hon tittade på draken, pekade och sa "bompa"! Det är ju toppen att hon gillade MiniMax, nu har vi ett nytt mellanmål att ta till när hon äter dåligt.

Tummen upp för det tyckte Natta, och så gör hon ett smackande ljud till precis som när nån blinklar och gör ett sånt käckt ljud om du vet vad jag menar?



Själv fick jag äntligen gå till frisören idag, det var efterlängtat, jag har inte klippt mig på ett halvår! Nu valde jag att bli riktigt sommarljus så jag kan inte vänta ett halvår till nästa gång för då kommer jag ha en hemsk utväxt. Det är bara att bli lite bättre på att prioritera sig själv helt enkelt. :)

Vi har sippat rosébubbel på balkongen ikväll, en ny favorit som heter Chapel Hill pinot noir rosé. Kanongod! I morgon blir det fotbollscup för Hugo och idag hade han träning, denna helgen går i fotbollens tecken... :) Hoppas du har en skön helg och missa inte Aftonbladets bilaga där man kan läsa om lilla Elly som har junktional EB!! Jag har inte köpt den själv ännu, det blir i morgon, är sååå nyfiken!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)