Det är lite mycket nu...

Jag har fullt upp på jobbet just nu och det känns som om det varit många aktiviteter på fritiden också så jag är rätt trött känner jag. Igår hade EB föreningen styrelsemöte (telefonmöte) på kvällen och när det var slut så däckade jag i sängen...


Jag försöker hitta tid att skriva på texterna till foldern om EB som jag med god hjälp sätter ihop, sen har jag ett ton av grejer som bara blivit liggandes här hemma som jag måste ta tag i. Maj är en hektisk månad, eller hur? Födelsdagar, barnkalas, studenter och diverse andra avslutningar. Pang-pang så har en vecka flugit förbi.....


Barnen hade avslutningsfest på förskolan idag, de som slutar och börjar skolan till hösten (Hugo bla) hade bestämt hur dagen skulle se ut. Det var maskerad, de skulle äta lasagne till lunch och det dansades till både 'In the club' och 'Popular' plus en massa andra låtar. Hugo var pirat och Natalie var allmänt uppklädd i klänning, halsband, hårband och liten Hello Kitty handväska! Jag kan berätta att båda var väldigt stolta över sina utstyrslar! Jag missade att ta kort på Natalie med dagens pirat såg ut så här:





Hugo valde själv hur jag skulle klippa byxorna, de skulle ha spetsiga flikar där nere och sen skulle jag vika tyget och klippa som en anknäbb så det blev ett fyrkantigt hål... Det har han nog lärt sig på dagis tror jag! :) Bra att ge detaljerad beskrivning så mamma fattar!!





Natalie och jag åker båt på Liseberg. En av attraktionerna som hon valde själv. "Vad vill du göra nu Natalie?" frågade jag och fick till svar"jag åka båt". Jag gör som hon säger!

Kommentarer

Anonym sa…
Idag fick jag EB-fjärilarna, vad fina de är:)
Susanne sa…
Hej igen, sorry för spamning.. ville bara säga att jag har skrivit ett inlägg om EB och länkat till lite bloggar.. om du inte vill att jag länkar hit är det bara att höra av sig så tar jag bort den.
Kram
Jenny sa…
Hej Susanne!

Kul att du gillar fjärilarna, jag tycker också att de är fina och jag har fått många många kommentarer från de som köpt dem. Alla tycker de är superfina!

Självklart får du länka hit, som du säkert förstått gör jag allt för att nätverka och sprida info om EB.

Ha det så bra, hälsningar Jenny

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)