"knäckebröd"

Idag när vi åt hade vi knäckebröd på bordet, som vi ofta har. Natalie frågar alltid "jag smaka?" och vi säger att det inte går för då får hon blåsa i munnen. Idag tog Darko fram smörgåsrån, såna som småbarn ofta får kladda med. De kan vara lite vassa mot läppar och mungipor men hon fick smaka i alla fall och det var dundersuccé!



Kolla in den nöjda blicken! Det var jättekul att det lät "kras kras" när hon tuggade!


Idag skickade jag iväg de första kuverten med fjärilar så förhoppningsvis får ni som redan betalat dem i brevlådan i morgon! Klantigt nog hade jag tagit i lite lågt på portot, det var många fler än jag trodde som behövde dubbelt porto. Men det är inte hela världen, inga jättesummor.




Jag har två okända betalningar, en på 156kr som har en radda siffror som referens/meddelande och en kom in idag på 66kr som inte heller har en korrekt referens. Alla har inte hunnit betala ännu så jag kan inte ta till uteslutningsmetoden ännu, men snart så! Om du vet med dig att referensen blev knasig eller om det inte kommer några fjärilar i morgon så kan du höra av dig!


Jag tog också med fjärilar till jobbet och la vid fikaborden, fick tre sålda direkt, toppen!

Kommentarer

Malin sa…
Smörgåsrån är faktiskt bra "eb-mat", jag levde nästan enbart på sånna ett tag, de smälter liksom i munnen och så de är skonsamma mot halsen. Med smör på också så får man lite fett också på köpet!
Anonym sa…
Vi fick våra idag så jag o Lova satte dem på våra jackor direkt =). Hon trodde att hon fick den fina fjärilen för att hon hade varit duktig hos doktorn ha ha.. Jag försökte förklara att vi stödjer Natalies sjukdom genom att ha dem på oss men jag vet inte om hon förstod riktigt... Trevlig helg! Kram Märith =)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)