Fjärilarna är här!

Nu finns fjärilarna i lager igen och jag ska beställa hem, vill du köpa en fjäril för 30kr och stödja EB föreningen?

Obs ändrat pris pga högre inköpskostnad: 30kr kostar fjärilarna numera, hoppas ni som hört av inte tycker att det förändrar något. :-)

Jag kommer beställa ungefär så många som ni vill ha, sen kan du antingen skicka ett frankerat kuvert med din adress och pengar i till mig eller sätta in beloppet plus porto på mitt konto så skickar jag ut.

De finns i modellen till vänster, silvermetall.

Kommentarer

Unknown sa…
Ja, vi vill gärna beställa fjärilar! Varsin måste vi ju ha, så 7 stycken beställer vi då. :-)
Lotta sa…
jag skulle gärna vilja beställa 1
Malin sa…
jag skulle gärna vilja ha en fjäril, maila mej gärna på cherry_z@live.se

Mvh Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)