Vårkläder

Efter lite inventering i garderoben blev det en tur till köpcentrumet idag. Natalie har fått en skog av grejer; 2 par byxor, en tröja, en mössa, 2 par vantar och sen slank det med ett halsband som hon hittade och blev förälskad i! Hugo bad fint om några klistermärken så det fick han eftersom det inte handlades nåt annat till honom idag. Själv letade jag i några affärer och kan konstatera att jag borde gå rakt till Esprit nästa gång utan att passera några andra affärer för där hittar jag alltid massor!! Det blev tre tröjor vilket jag verkligen verkligen behövde. Sen ska jag se till att få lite shopping utan barn nästa gång för de är enormt jobbiga att ha med. Stimmiga, högljudda och gör bus hela tiden. Gaaaah vad trött jag var på dem där ett tag. Natalie verkar ha en period när hon hela tiden skadar sina fingrar. Idag t.ex. fick hon nya vantar och översyn av händerna precis när jag kom och skulle hämta och när hon sen 2 minuter senare höll på att klä på sig ytterkläderna så var det en stor blodfläck på ett finger. Jag har ingen aning om hur det gick till men förmodligen slog hon emot fingret mot nån bänk eller kant när hon plockade ner jackan från kroken. Det har punkterats några fingerblåsor senaste dagarna... Trots att jag skriver stycken med mellanslag så flyter texten ihop i mina inlägg när jag publicerar, nån som vet vad det beror på? Ser så trist ut och mer svårläst blir det också... :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)