Påskafton i bilder

Vi började dagen med att måla påskägg. Natta tyckte det var jättekul men vägrade le på korten jag tog! :)


Hugo gör sin vana trogen en min så fort kameran kommer fram!



Vi går på äggjakt, har påskharen varit här idag tro? Jag ser något där borta!!



Hugo var snabbt framme och hämtade dem...



Kolla vad jag fick!


Lunch på vår stora balkong på baksidan av huset, Natalie säger numera genast "gas-ögon" om vi glömmer ta fram dem när vi ska ut. Hon gillar dem verkligen, kanske gör de stor skillnad för ett par känsliga ögon..?


"Hugo, se inte så sur ut nu när mamma tar kort, kan du inte le lite i stället?"

Jo det blev ju naturligt och fint! :)



Titta vad jag fick i mitt påskägg!!



Lilla fröken Gulledal vet precis vad choklad och godis är nu för tiden fast hon knappt aldrig får smaka Vi gömmer undan och ger Hugo när hon sover så det inte ska kännas så orättvist. När hon sen får äta så lyser lyckan ur de där djupbruna ögonen!


Glad påsk önskar hela familjen till dig!


Kommentarer

Unknown sa…
Vilken härlig påsk!

Det märks att Hugo och Theo är ganska jämngamla, för Theo fixar också alltid till en massa knepiga miner på bilderna. Det är tur att man har digitalkamera, tar man bara tillräckligt många så kanske det blir en bra bild... ;-)
Emelie sa…
Hon e sååå tuff i sina brillor!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)