Är här, nånstans

Hej där... :) Jag tänkte bara säga att jag har inte försvunnit, jag är bara väldigt trött, energi noll.

Natalie äter dåligt fortfarande men MiniMax går ner som tur är, plus vällingen. Hennes energinivå är det inget fel på, hon springer snabbt fram och tillbaka i huset och skrattar - busunge!

Hugo fick feber i eftermiddag, ganska hög tror jag för han fick ordentlig huvudvärk. Jag kom inte ihåg att ta tempen förrän en timma efter att han fått alvedon och då hade han 39.

Natalie är väldigt nyfiken på vad som händer på hennes rum! Idag kom gipsskivor upp på den nyisolerade väggen och hon trodde att det var klart: "jag sova där!". Jag berättade att vi måste måla först och sätta upp tapeter och att tapeterna är lila: "Jaaaaa liiiilaaa! Jag OM lila" säger Natta lyckligt. Ja, mamma vet att hon gillar lila... Det ska bli kul att se slutresultatet och att se vad Natta tycker!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)