Det går framåt!!

Idag kom de sista tapetvåderna upp och några penseldrag drogs, nu är den biten klar och det blev så himla fint!!! Det var tydligen en jobbig tapet jag valt... hoppsan... ;) Det som är kvar nu är att lägga golv och köpa säng, soffa, förvaring och gardiner. Jag önskar att jag hade fångat Natalies reaktion på film när hon fick titta in i sitt rum. Hon blev så glad, gjorde små förtjusta ljud och pratade i falsett! Lilla gumman, det blir så fint och det är så kul att hon uppskattar det så mycket.

Idag hade jag också en alldeles normal dag på jobbet vilket gjorde att jag fick undan gamla surdegar som jag inte haft tid att titta på. Jag är ikapp på flera ställen - yes!

Det som också går framåt är veckan, sista veckan innan semester, så gött! På torsdag får vi besök av syrran och svågern och på fredag kommer familjen H som har en son som är lika gammal som Hugo och har Dystrofisk EB precis som Natalie. Det ska bli så himla kul att få hit dem, vi har inte träffats sen.... ja är det sen sommarlägret förra året? Jag tror det, nästan ett år sedan alltså. Roliga tider nu, mycket kul på gång! Rättelse: vi träffades senast på Ågrenska i Oktober förra året! Hur kunde jag glömma det??? :))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)