En massiv trötthet

Som jag berättat förut har vi en ganska orimlig arbetsbelastning på mitt jobb just nu så när jag kommer hem går luften ur mig. Jag hann dock förbi optikern innan jag somnade i soffan och det var visst på tiden. Jag har terminalglasögon som jag har haft i c:a 5 år och jag började nu känna att jag kanske behövde nya, ögonen känns lite trötta ganska ofta och på dataskärmen ser det lite oskarpt ut ibland... Det visade sig att jag behöver glasögon hela tiden och styrkan har dessutom dubblerats nu. Tur att jag tog tag i det!

Natalie var också trött ikväll och det blev många tårar. Det passade inte alls att sitta stilla och sticka blåsor på fingrarna på kvällskvisten, hon skrek så det ringde i våra öron. Det passar förstås aldrig att sticka blåsor eftersom det gör ont men ikväll var det extra illa. Kanske var hon extra ledsen för att hon ätit lite dåligt. Hon har haft så ont i sin mun de senaste dagarna att hon knappt ens vill ha flytande mat. :(

Hugo däremot var pigg som en lärka och busade runt, tur att en i familjen håller fanan i topp!

Darko rev väggen i Nattas rum och när vi stod där och funderade så kom vi fram till att vi inte ska sätta dubbla skivor som vi tänkt först. Så tung är inte TV'n som ska upp på den väggen, det kommer gå bra ändå. Och framför allt kommer det bli klart till helgen om vi skippar den delen som skulle gett så mycket extraarbete.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)