Hon äter! :)

Ja idag var det tydligen dags att ta igen det som hon gått miste om de senaste dagarna! Natta åt normalt på förskolan och efter att farmor och farfar hämtat så åt barnen inte mindre än två bra måltider (hur hann de med det??).

Här hemma fick de leka medan vi åt lite och då kom Natalie stegandes "jag smaka, jag äta yoghurt" och en massa andra förslag. Eftersom det snart var vällingdax fick hon nöja sig med att smaka lite potatis och dricka en halv MiniMax som var kvar från igår. Strax efter det gick hela vällingflaskan i också... Heja Natta!

Jag håller på och rodda ihop en fotografering nästa lördag, till foldern från EB föreningen som jag håller på med. Jag har en del av en text kvar att skriva också men det har skjutits upp lite eftersom vi bytt dator och jag inte har orkat flytta över dokumenten till den nya. Det är så mycket som ska fixas hela tiden... :)

Darko ska isolera väggen i Natalies rum i morgon och på fredag ska det sättas upp skivor. Barnen gillar att sova ihop men Natalie är och pillar på sin dörr med jämna mellanrum, hon vill gärna titta in och se hur det ser ut!

Jag ringde arbetsterpin idag för att försöka få tag i en tryckavlastande madrass men blev hänvisad till vår vårdcentral och en distriktssköterska eftersom det krävs en legitimerad sjuksköterska för att förskriva sådana madrasser. Jag måste försöka ringa vårdcentralen imorgon, hur jag nu ska hinna det på arbetstid... Piu!

Kommentarer

Emelie sa…
Gööööööööööött=)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)