Bad och bio


Dagens händelse är utan tvekan att jag och Darko var på bio! Vi försökte tänka tillbaka och minnas om vi varit på bio tillsammans utan barn sedan Natalie föddes men vi tror inte det. Vi har varit ute och ätit ett par gånger och gått på någon enstaka fest men det är allt. Worth waiting for, vi såg Skyfall och jag tyckte den var riktigt bra. Vi är båda Bond-lovers så det var ett givet val och himla kul att den var så bra, vi tyckte inte att den förra var lika bra. Jag börjar gilla Daniel Craig mer också, jag hade något emot honom från början men jag har ändrat mig - han är bra! Kan dock inte hålla med alla som tycker han är så snygg. ;)

Denna sockertopp har klippt håret och badat idag. Sårstatusen är som vanligt ungefär, trasiga knän och armbågar samt några tår som inte är så fina, i övrigt rätt ok med undantag för några småsaker här och där. Hon busar vidare i samma tempo som vanligt så man kan inte förvänta sig något annat!

Hugo var på kalas idag, en av bästisarna ända från start. Det är goda vänner till oss så vi har umgåtts både före och efter barnen eller hur man nu ska säga. Grabbarna gillar varandra och det är kul! Om alla får vara friska så ska vi träffas på lördag och det var länge sen sist så vi håller tummarna att det blir av. 

Natalie blir enormt avundsjuk när Hugo går på kalas. Det börjar med inbjudningskortet, hon frågar vem det är ifrån, varför och om hon också får följa med. Sen fortsätter det när det väl är dags, många frågor och kommentarer som "jag saknar Hugo, jag ville leka med honom nu" osv när han är iväg. Sötfia, din tid kommer, du kommer också få gå på kalas. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)