Tyst och lugnt


Hugo hade lite svårt att komma till ro men nu är det tyst. Jag sitter i soffan och njuter av lugnet och är enväldig härskare över TV-dosan =) Jag har kommit fram till att jag älskar TV via fiber. Vi har Telias fiber och inspelningsbar HD-box, toppen. Jag såg just lördagens "Så mycket bättre" som fanns att söka fram i programbibilioteket! Så mycket annat har inte hunnits med idag. Direkt hem efter att ha hämtat barnen, värma mat och hinna med lite läxa för Hugo och sen lägga dem. Snart ska jag lägga mig så jag tar ikapp lite sömn. Jag la mig som vanligt sent igår, varför är det så på söndagar? Kroppen vill inte sova på söndagskvällar, det vill den dock på måndag morgon... =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)