Vilka är ni?

Idag tänkte jag dela med mig av lite statistik. För någon vecka sedan eller två så passerade den här bloggen en magisk gräns. 200000 visningar! För mig är det en svindlande siffra. Vilka är ni då? Ja här kommer lite kort statistik:
Flest läsare finns så klart i Sverige och på andra plats kommer USA. Därefter kommer Finland, Tyskland, Norge, Ryssland, Storbritannien, Åland, Danmark och Belgien i fallande ordning. Månadens mest lästa inlägg handlade om fina lilla Tille och många av er hittar hit via Google.

Precis som förra året så ökar trafiken på bloggen i samband med EB Awareness week och det betyder att alla ansträngningar gör nytta. Informationen sprids och det beror på alla hjälpsamma människor som under denna vecka väljer att dela information om EB. Förutom alla ni privatpersoner som hjälper till så lyckades vi också få ut budskapet på ett par ställen till som känns värdefulla. Såg ni att Katrin Zytomierska bloggade om EB? Hon flippade fullständigt efter att ha läst historien om Mikaela som föreningen delade dag ett på EB Awareness week. Redaktionen på Malou Efter Tio delade länken till förra årets inslag då vi deltog på sin facebooksida. Förhoppningsvis så finns det nu några till i vårt avlånga land som känner till EB.

Tack för att du läser!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!

Malin heter jag och bor tillsammans med min 2ariga dotter, sambo o hund i Belgien. Jag har följt din blogg ca 1 ar nu och tycker dina barn är supersöta och framförallt duktiga!

Vad kul att ha läsare fran sa manga olika delar av världen! Jag har donerat pengar till debra här i Belgien ett par tillfällen redan. Jag blir sa imponerad av alla människor med EB och deras familjers styrka, jag önska jag hade hälften av den.

Manga kramar Malin och lilla Haley!
Jenny sa…
Hej Malin!
Vad kul att du lämnar ett avtryck här i kommentarsfältet, det är verkligen roligt att få höra ifrån de som läser och som inte kommenterar så ofta!
Hälsningar Jenny

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)