Hemma igen

Så har vi kommit åter till Partille och som vanligt är det skönt att komma hem! Resan hem gick lika bra som upp, barnen betade av många filmer, åt smörgås och bulle, Natalie sov 1½ timma. Klockan fyra svängde vi in hos svärföräldrarna och blev bjudna på mat, vilken lyx att slippa tänka på det idag! Väl hemma hann barnen leka lite innan Natalie skulle lägga sig medans vi packade ur bilen. De slängde sig över Natalies nya piano som hon fick i födelsedagspresent och började spela.

Natalie hittade också snabbt sin fina Hello Kitty som hon fick i present, jag ska återkomma med bilder och berätta om den för det är inte jag som virkat den... :) Den har i alla fall visat sig väldigt populär, hon bar på den och när hon skulle lägga sig så berättade hon att den skulle med till dagis. Hon vill nämligen visa den för M, hennes resurs. Nu sover hon med den - sötis!

Hugo är en riktig skidtalang. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så snabbt att bli duktig som det gjort för honom. Att han skulle lära sig fort var jag säker på eftersom han gillar fart och är orädd men vet du? Han kör REDAN ifrån mig! Jädra unge! Jag är rätt otränad så mina ben var stumma efter första dagen i backarna och det har så klart hållit i sig de andra dagarna så jag var tvungen att ta det lite lugnt för att orka svänga. Då blir man ifrånåkt. Av en femåring. Som bara åkt i NÅGRA DAGAR! Sanslöst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)