Packar

Känner mig både stressad och trött idag och vi måste packa så mycket som möjligt ikväll eftersom vi ska fira Natalie i morgon. Mycket är faktiskt packat nu som tur är, det är bland annat mina kläder som inte är framplockade... otippat! Har inte hunnit! :)

Jag har gjort en packlista för Natalies omläggningsmaterial, salvor och mediciner som jag hoppas är komplett. Det lär vi bli varse när vi är i Sälen... Omläggningsväskan är i alla fall packad nu, det enda som ska ner är Atarax som hon får två gånger per dag mot klåda samt Eskimo kids, en vitaminolja som hon får varje dag. De grejerna åker ner i väskan efter frukost på lördag.

I morgon bitti efter vällingen blir det sång och paket, det ska bli så kul att se hur hon reagerar!

Nu ska vi smaska på lite glass och sen ska vi lägga oss, jag längtar till kudden. Natti!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)