Kommentera gärna

Jag har fått höra från flera håll att de inte lyckas skriva in kommentarer, inte kul att ha det problemet på denna bloggen också!!! Det som jag själv märkt när jag skriver kommentarer på andras Blogger-bloggar och när jag skriver in på min egen är att det oftast tar två-tre försök att få kommentaren att bita. Man får alltså trycka på skicka kommentar igen och kanske ytterligare en gång till innan den skickas. När texten försvinner ur rutan och hoppar upp som kommentar har du lyckats - ge inte upp!

Jag provar att byta variant på kommentarerna till en som är pop-up. Testa gärna så får vi se om det funkar bättre!

Kommentarer

Unknown sa…
Det funkar jättebra att kommentera nu. Men du vet att du har ordverifieringen på?
Jenny sa…
Nej det har jag faktiskt glömt att kolla. Jag testar att ta bort den med. Så länge man inte har blivit träffad av en spamrobot så spelar det väl mindre roll om den är på eller av. :)
Cattis sa…
Hoppas det fungerar nu. Krya på er.

kramkram
Anonym sa…
går ju skitbra - not!!!
Anonym sa…
haha, lite hot funkade!! Skit bakom styret - skulle inte tro det va?
Ja men nu verkar det funka igen iaf. Jag säljer gärna några pins och ser fram emot de fina informationskorten att bifoga. Kram och krya på er nu så att ni kommer ut i pulkabacken snart. Eva
Emelie sa…
Det gååååååååååååååår=)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)