Bus

Pappa, du är busig i hela huvudet, du tänker bara på bus!

Kommentarer

Johanna sa…
Helt fantastisk bild! Man verkligen ser kärleken i skratten! Vill också tacka för fjärilarna. Jag beställde ju först, men hamnade på sjukhus och kunde inte betala osv, men jag bad min syster fixa det istället och nu har jag äntligen fått fjärilarna :) Så, ett enormt tack, och en stor ursäkt för att du inte fick svar från mig personligen.

Vill även berätta att det i vår familj planeras att hålla en loppis i förmån för eb-föreningen. Den kommer dock inte att bli av förrän framåt våren, eftersom folk har så fullt upp med julbestyr osv nu. Men desto mer tid till att se till att vi får ut det mesta utav det!

Vill även passa på att önska er en riktigt skön första advent!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)