Eric Saade och Funky Kidz uppvisning på Rondo!

När man ska iväg på nåt speciellt så brukar oftast nåt gå fel, man blir försenad eller glömmer något viktigt. Men denna dag gick allt precis som vi ville! Natalie brukar inte sova middag på helgerna men nu skulle hon vara vaken sent så jag gick en promenad efter lunchen för att hon skulle somna. Hon sov säkert i två timmar!

När vi skulle åka så kom vi iväg 10 minuter innan planerat och väl där så kunde vi ställa oss först i kön (hur ofta händer det?). Hugo var peppad och när jag följde honom in såg jag ett bord med Eric Saades skivor och T-shirts, bakom det kände jag igen en kille... Det var en av Erics dansare och när jag pekade på honom och förklarade för Hugo vem det var så kom han fram till oss och hälsade på Hugo. De skakade hand och han frågade Hugo om han skulle dansa på uppvisningen. Hugo fattade inte förrän efteråt vem det var han pratat med... :)

Vi fick platser längst fram vid scenen så Natta kunde stå på första parkett och titta nära på allt som hände. Hon fullkomligt älskade allt som hände hela kvällen!

Hugo och hans "disco-gäng", han var sjukt taggad och strax innan vi skulle gå in på Rondo så sa han att när de repade hade instruktören sagt att man skulle göra stora rörelser så det syns bra - det gjorde han kan jag lova! Skitduktig!

Den här killen var efterlängtad, även av Natalie som älskar framför allt Manboy! Hon fick höra den, Popular, Hearts in the air och nya singeln Hotter than fire.

Klappade hon inte händerna så vinkade hon intensivt, både till Eric, funkybjörnarna och alla barn som dansade sina shower.

Tack Alex för att du tog dig tid att hälsa på Hugo och prata några ord! Även om Hugo såg lite disträ ut (troligen lite nervös inför sitt dansnummer) så uppskattade han det verkligen, speciellt när han slutligen förstod vem han pratat med... :)

Tajt gäng, extremt duktiga. Jag som såg stora showen på Liseberg i somras måste säga att den är svårslagen och bilderna jag tog då blev bra mycket bättre då det var sol och utomhus. Men tjejerna skrek här också så man fick tinnitus och kastade presenter gjorde de. Sötast var dock en liten liten tjej (troligen yngre än Natalie) som bars fram till scenen av sin mamma där hon räckte över en liten ask till Eric. Han tackade och pratade några ord med henne, hon sa "napp". Han öppnade asken och där låg hennes napp! Grymt smart där av föräldrarna!

Hugo fick ett signerat idolfoto på Eric och jag föreslog att vi skulle rama in det så det inte blir förstört (av lilla bus-syrran). Då ville Natalie självklart också ha en tavla med Eric Saade på sitt rum. Ja då vet vi vad vi ska hälsa till tomten då! Det blir till att göra tavla av någon av alla fina bilder från Liseberg i somras.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)