Dagens tårta

Tyvärr ingen tiopoängare men kanske en sexa...?

Kommentarer

Anonym sa…
Den var ju jättefin . Grattis på födelsedagen .
Unknown sa…
Den ser ju supersmarrig ut! Är den hembakt?
Saskia sa…
Nu blev jag hungrig!:-D
lindha sa…
kom in på din blogg av en slump. Det berörde mig så otroligt mycket. Men jag kan inte låta bli att berätta hur otroligt vacker jag tycker att din dotter är. Det spelar ingen roll hur många sår hon har, man ser henens fina gener och drag. En riktig prinsessa till dotter har du! Alla styrkekramar till er!
Jenny sa…
Den heter Waikiki och köptes på Steinbrenner & Nyberg. Det som gjorde mig besviken är att den var så sötsliskig, jag gillar inte alls sånt. Det stod att den bla innehöll chokladmousse men det smakade bara kokos och ananas...

Tack lindha, vi tycker så klart att hon är jättesöt!

Tack också för grattishälsningen från anonym!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)