Gosbarnen är i farten

Tidigare i eftermiddags ropade Hugo på mig "mamma du måste ta kort". I Nattas soffa hittade jag dem...
Hugo är en riktig myskille och han tycker detta är toppen! Natalie har myror i brallan och jag fick be henne sitta stilla länge nog så jag skulle hinna knäppa en bild. Det är härligt när de har de här kärleksfulla dagarna, en skön variation mot det vanliga gnabbet. :)

Båda våra barn är "stå på tå-barn" d.v.s de stor ofta på tå för att se ordentligt och för att apa sig och ibland bara som sysselsättning. Hur kommer det sig undrar jag??? Varför berättar jag detta kan man undra, jo för att idag stod Natalie och snurrade på fötterna och joxade, delvis på tå och självklart tappade hon balansen, ramlade omkull och slog loss hud på ryggen. Det var inget jättesår men sååå onödigt.

Jag hittade en skojjig funktion som jag installerade på bloggen uppe till höger. En liten gadget som känner av varifrån läsarna som surfar in på min blogg kommer. Hoppas att du inte har något emot att det syns vilket land och lite till som mina läsare kommer ifrån? Får jag stora protester så tar jag självklart bort den, jag vill ju inte skrämma bort dig. Tack för att du läser och ibland kommer med en kommentar, det uppskattas mycket! :)

Kommentarer

Susanne sa…
Jag har testat den gadgeten en gång, men har för mig den kostade en massa pengar, men jag kanske var inne på fel ställe då?
Malin sa…
Sötnosar till barn du har, och vilken toppen brorsa Hugo är :) Jag har inget emot att det star var jag kommer i fran(jag kommer fran Sverige men är nu bosatt i Belgien) hihi speciellt inte när det star att jag befinner mig i fel kant av Belgien! Men landet pricka dom rätt, kul grej!
Staffan sa…
Alltid kul med statistik på bloggen. Själv kör jag med Google Analytics på min blogg, men då är det bara jag som ser något.
Kul lite sak! En sån kanske jag också måste ha på min blogg. :)
Anonym sa…
Här sitter jag i Kristianstad i skåne och så står det Stockholm.... hrm.Kan det vara för att jag använde jobbets dator när jag kikade in;))Får prova med hemdatorn senare.

//Camilla
Maria sa…
Jag bor i Helsingborg men det kom upp Malmö...
Sötnosar dina barn är!
Kram på er!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)