Erik Saade Liseberg 17:e juni

Klockan 17:00 var vi på plats och vi började med att sätta oss mitt i första fållan. Längst fram stod 50-100 tonårstjejer som skrivit Erik Saade över hela ansiktet. Självklart hade de med sig blommor, gossedjur och annat! Efter en stund kom jag fram till att vi skulle få bättre sikt intill ett kravallstaket så vi gick in i fålla två i stället och högg en plats i mitten alldeles intill staketet. Jag hade packat ryggan med mackor, varm choklad, bullar och godis. Med var även Hugos Nintendo DS och vår systemkamera. Så vi fikade, spelade, pratade och väntade. Och väntade. Tiden sniglade sig fram och sista timmen frågade Hugo minst en gång var tionde minut vad klockan var... :) Det var jobbigt för vår stora lilla kille att vänta men så äntligen blev klockan 20:00 och showen drog igång!

Hugo var överlycklig! Han sjöng, dansade, vinkade, klappade, viftade, gjorde ett hjärta av tummar och pekfingrar osv. Själv kan jag bara konstatera att jag förstår att tonårstjejerna skriker. Han är en jätteduktigt artist med hela kittet: sjunger bra, dansar bra och är riktigt snygg. Njut av bildkavalkaden nedan! ;)

Vem döljer sig där bakom..?






Jo det är ju snygge-Erik!



I luften...





Med dansarna...


...alla i luften!





Det blev tydligen lite svettigt....


Killen med leendet!


Kärlek till publiken "ni är fantastiska"!


Känns igen från Popular.


Coolt!





En kanonshow med sjysst avslutning!

Vi var 15000 som såg Erik Saade på Liseberg, en helt galen siffra! Det var folk överallt och det tog lång tid att ta sig ut genom massorna. Vi skulle köpa en T-shirt men de var slut :( otur för Hugo men han sa inte så mycket så det gjorde nog inte nåt. Jag tror dock att det hade varit ett kul minne att ha kvar.

Kommentarer

catrine sa…
Fantastiskt kul.... Värt att vänta på förstår jag.

Kramar Catrine
Emelie sa…
Coolt! Han är så bra=)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)