Lite baj-snack och tips önskas kring färgning av kläder!

Vi har ökat doseringen på Lactulosen från 25 till dryga 30 och det verkar ha gjort susen. I helgen hade vi en lös blöja på lördagen och en på söndagen. Inte minsta tenedens till fler bajningar och det är så oerhört skönt att slippa se henne kämpa! Igår kom inte nåt alls och idag en lös omgång igen. Jag hoppas hoppas att detta gör att hon kan få läka ordentligt så det inte bildas en spricka igen.

Jag har planer på att färga vissa av Natalies omläggningsmaterial eftersom det heltäckande vita lyser ganska mycket. Jag ska alltså färga Tubifastkläder tänkte jag och eftersom jag aldrig färgat ett plagg i hela mitt liv så skulle jag väldigt gärna ta emot tips från er som har testat! Vilka märken finns, var köper man, vilka är bäst? Jag tror jag kommer testa med röd och rosa till en början eftersom det passar ihop med många av hennes kläder och inte är alltför mörkt nu när solen gassar.

Glöm inte att du kan maila mig eller skicka ett meddelande på facebook om du inte kan/vill kommentera här på bloggen! Jag vet att vissa t.ex. inte vill kommentera p.g.a. sitt yrke. Tack för att du läser och hoppas vi ses igen. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)