Blåsregnet och mer bilstrul

Fy vilken dålig period Natalie har nu. :(

Idag stack jag nya blåsor i munnen i morse OCH i kväll plus att jag stack på båda händerna. Jag ska försöka hinna stanna på affären på vägen hem i morgon för att köpa en ny flaska så vällingen rinner ner utan så stor ansträngning. Hon gnällde sig igenom hela flaskan i kväll, det gjorde ont. Fy.

I morgon kommer jag sluta lite tidigare för första gången enligt mina nya arbetstider så jag hinner ge Natta ett bad på eftermiddagen. Det ska bli intressant att se hur min tidsplan håller! Hugo går lite längre på fritids så han får leka och ha kul medans vi fixar badet.

Idag har jag suttit med nya arbetsuppgifter hela dagen så skallen är inte helt på hugget. Då gör man ju bort sig lite ibland när man lämnat jobbet och börjar slappna av... Jag och Darko körde varsin bil hem och Natalie satt i min bil. Jag ser i backspegeln att Darko vevar ner rutan på sin bil och jag tänker snabbt att han ville prata med Natalie i krypköerna (vi låg sida vid sida) så jag trycker på knappen för elhissen på hennes fönster. Det enda problemet är att på hennes fönster sitter ett solskydd, ett sånt som sitter fast med gummiproppar. Självklart kör jag ner en av gummipropparna i dörren tillsammans med fönstret och sen gick det inte att hissa upp det igen... Det blev panikbesök till Audi som fixade det på ett kick med lite våld.... :)

Jag är tjejen som är uppvuxen på landet. Har kört ALLT som har en motor sen jag var liten. Backade med traktor och släp, senare bil och släp. Körde MC i ett antal år. Nu verkar det dock som om jag håller på att bli tant eller nåt för nu går allt åt skogen när jag sätter mig i en bil. Kan jag skylla på att jag är småbarnsförälder och att det ständigt snurrar i huvudet i kombination med att jag sällan får tillräckligt med sömn?!

Idag fick jag med mig jourtelefonen från jobbet i alla fall så i natt kommer jag ha min första nattjour. Hoppas det blir lugnt... :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)