Saker på T

Trötta. Denna helgen har både jag och Darko varit så trötta. Han har fått en riktigt jobbig förkylning som sänkt honom totalt utan att för den skull ha så mycket feber. Jag har lufsat runt i mysbrallor som jag brukar på helgerna och bara gäspat och tagit det lugnt.

Trots. Ja vad ska man säga? Natalie är 2,5 så det bara visslar om det. Hon trotsar så hårt så jag börjar tycka synd om henne. ALLT är en konflikt. Frågar man något så är det självklara svaret NEJ! Många meningar börjar med "jag vill inte" och är det något hon inte får göra så gör hon det tills hon åker på en konsekvens. Idag har hon grinandes blivit placerad ömsom i vårt rum, ömsom i sitt eget för att tänka igenom vad hon just gjort.

Ja där tog nog min fantasi när det gäller ord på T slut. Jag är inte så bra på sånt där. Ändå har jag fastnat stenhårt för den nya flugan "Wordfeud" på mobilen! Jag har aldrig spelat alfapet i hela mitt liv men tycker detta är skitskoj så jag lär mig på vägen. Vill du utmana mig (en ganska lätt match med andra ord) så kan du söka på jtil och där är jag.... :)

Kommentarer

Fummlan sa…
ÅÅÅ vad jag känner igen det där med trotsen men Charly använder INTE som sitt favoritord.

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)