Fjärilarna säljer som smör!!

Oj så många fjärilsbrev jag har packat de senaste veckorna. Jag har nog i snitt postat minst två kuvert per dag. Vissa beställer så många som 50st eftersom de ska sälja på jobbet osv!!! Fantastiskt roligt med allt engagemang, att så många vill göra något för alla de som lever med EB. Tack snälla ni!

Just nu så sinar förrådet ganska snabbt och jag misstänker att de hinner ta slut innan de nya hinner komma. Jag tror dock att de nya kommer om c:a två veckor så det blir inget långt stopp i distributionen. :)))

Natalie har varit hemma idag, med Darko på förmiddagen och med mig på eftermiddagen. Hon har feber och tar det rätt lugnt men äter ändå hyfsat bra som tur är. Disneyfilmen Trassel snurrar om och om igen på hennes TV. Du skulle se henne hur hon myser i sitt rum, det är faktiskt helt underbart att se! Jag har lagt ut hennes mjuka lila filt i soffan och hon sitter uppkrupen i samma hörn som på bilden ett par inlägg tillbaka, lutar sig lite snett och lägger upp benen åt sidan - lilla gofia!

Jag sticker till Köpenhamn med jobbet i morgon eftermiddag så det blir nog uppehåll här ett par dagar. Ha det gott och tack för att du läser!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)