Prioritera...

Ja det var ju det där med att prioritera. I det här inlägget skrev jag att jag måste bli bättre på att prioritera mig själv. Jag hade varit hos frissan och fixat håret "nu ska jag inte vänta ett halvår till nästa gång". Jag säger bara, kolla in datumet och gissa sedan om jag varit hos frissan sen dess?!

På jobbet får jag också prioritera, hårt. Det finns gräsligt mycket som ligger och väntar på att bli gjort. Men det är kul att det är full fart, just nu önskar jag bara att jag jobbade mer än 75% för det hade verkligen behövts!

Natalie har haft en mer normal dag idag, både på förskolan och hemma. Hon kom igång och lekte på egen hand här hemma så jag kunde laga mat utan att bli avbruten en enda gång. Det måste vara rekord!

I morgon är det onsdag och kort arbetsdag för mig för att hinna med ett bad för Natta. Det ska bli intressant att se hur alla sår ser ut. Det påminner mig om att jag måste stämma av lagret med omläggningsmaterial och sen göra en beställning, senast i morgon så jag kan faxa in beställningen torsdag morgon. Hej och hå, kämpa på. Får man någonsin en minut över? Sitter man någonsin ner och tänker: gött, nu är allt klart och jag kan pusta ut utan tankar på vad jag borde göra? NEJ! :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)