Me & I och ny blåsa

Jag har varit på Me & I party ikväll och botaniserat bland en massa mestadels mjuka kläder. Kollektionen är verkligen fin och helst skulle man vilja beställa uppåt 50% av det som visas men eftersom det inte är Ullared vi pratar om så funkar inte det... ;) Jag har köpt en tunika till mig (eller var det en klänning..?), en klänning till Natalie och ett par byxor till Hugo. Nattas och min är kamel-färgade och de har fjärilar på sig - så superfina! Hugo ska få ett par "Erik Saade-byxor" som försäljaren så smart kallade dem. De har häng i grenen och är lite coola, hoppas han kommer gilla dem och att de passar.

Jag hittade ett par byxor som jag var sugen på att beställa till Natalie men trots att de var jättemjuka så kändes de inte bra. I ryggen har de en ganska bred resår som vikts där den sys fast plus en knapp så man kan spänna den. En massa skavgrejer med andra ord. Men de var så fina... :(

Ett jätteminus idag var att strax innan jag hämtade Natalie på dagis så hade hon snubblat och slagit i handen. Hon satt och höll i handen och hon fortsatta hålla i den ända tills vi kom hem - då vet man att nåt inte är bra där under vantar och bandage. Mycket riktigt var det en jätteblåsa över större delen av handflatan. Skit skit. Nu får hon springförbud av mig i några dagar så handen får vara ifred, det blir nog lätt... *ironi*

Jag passade på att sälja några fjärilar på Me & I partyt, tack snälla ni som handlade! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)