Fjärilsbeställningarna rasslar in!

Åh vad glad jag blir när det börjar fyllas upp med många beställningar av fjärilar i min mail! Härom dagen så la Hanna ut en länk till EB föreningens sida och uppmanade sina läsare att göra något för att stötta föreningen och jag tror de lyder! ;) Jag har på kort tid fått in beställningar på 25 fjärilar och hoppas på att det kommer fler.

Om du vill berätta om EB på din blogg eller facebook så länka gärna till www.ebforeningen.se - jag kan intyga att det gör skillnad! Många bäckar små......

Jag har tagit en runda i spåret ikväll och känner mig extremt nöjd med mig själv. Det är inga långa rundor och det går inte så snabbt men någonstans ska man ju börja, eller hur?

Nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt en timma innan telefonen (kanske) börjar ringa *gäspar*. Kombinationen vara vaken lite senare, gå upp mitt i natten och försöka få en gallskrikande Natalie att somna om och sen gå upp tidigt är ingen hit. Är gruvligt trött idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)